Cocosul decapitat (2007)


In anii celui de-al doilea razboi mondial (1941-1944), tihna orasului Fagaras din inima Ardealului se destrama, prieteniile se rup, dusmaniile rabufnesc. Felix Goldschmidt este fiul unor intelectuali burghezi, citit si cultivat, generos si idealist, framantat de dilemele si prefacerile specifice pubertatii. Hans Adolf Bediner, „proletarul” filmului, fiul cosarului din oras, este un tanar cu puternice complexe sociale, patruns de ideologia nazista, pentru care este gata sa-si sacrifice fara scrupule prietenii.

Regie: Radu Gabrea
Distributie: Iona Teodora Iacob, Eugen Stritzel, Victoria Cocias, Monica Ghiuta, Ovidiu Schumacher, Dorel Visan
11 Responses
  1. caesar Says:

    ok, de ce nu e pe televiziuni ?


  2. Maur Says:

    Buna Radu, si felicitarile mele.

    Am vrut de mult sa vad acest film facut de tine si ma bucur ca l-am putut vedea chiar fiind in America.
    Eu am fost coleg cu Serban, fratele tau la Arte plastice.

    Daca vrea sa imi scrie, adresa mea de E-mail este: maurnelson@comcast.net.

    Inca o data felicitarile mele pt aceasta superba realizare la nivel de capodopera.

    Maur


  3. Unknown Says:

    mi se pare cam mult capodopera.
    Este un film obisnuit ,cu ceva intriga,dar tern ,iar devenirea tinerilor este relativa in toate timpurile,inclusiv cele exceptionale,cum sunt razboaiele.Desi au tecut 60 de ani,caracteristicile etnice nu s-au schimbat si probabil nu se vor schimba niciodata si "doar iubirea" cum spune Dorel Visan-Mailat-nu este de ajuns.In general,nemtii raman nemti ,oricat de mult rau au facut,evreii la fel ,iar romanii cum pot si ei,pe acolo...


  4. Lusenk Says:

    Va rog sa includeti in distributie si actorii David Zimmerschied, Alicja Bachleda Curus si Axel Moustache, trei din cele patru personaje principale, impreuna cu Ioana Iacob. Axel Moustache a fost chiar nominalizat la premiile Undine pentru acest rol.


  5. Anonim Says:

    Bravo Radu,Imi place filmul tau.Bine scris,Regizat si jucat.Frumoasa poveste de dragoste,cu mult suspans,intriga si love.Iti scrie un vechi colaborator de la primil film al tau,Salutari vic.A


  6. Anonim Says:

    MI-AR FI PLACUT SA VAD SI CEVA REPREZENTATIV DIN FAGARAS, DACA TOT SE PETRECE ACOLO ACTIUNEA


  7. Ojen Says:

    Felicitari Radu pentru acest film deosebit! Unul dintre putinele filme cu adevarat reusite din productia PostRevolutionara! Probabil ca ai "deranjat" pe careva, odata ce nu l-am vazut in cinematografe! Felicitari inca o data pentru film!


  8. ana Says:

    cum pot vedea filmul?


  9. Anonim Says:

    filmu'?


  10. Unknown Says:

    da asta vreau sa stiu si eu cum vad filmul?????


  11. Unknown Says:

    cum pana mea vad filmul?


Caută filme romanesti

Actiune (15) Aventuri (37) Comedie (69) Crima (9) Documentar (28) Drama (82) Film istoric (26) Muzical (2) Pentru copii (13) Scurt metraj (15)
Cinemaromanesc.blogspot.com este absolut legal şi contine doar linkuri către alte site-uri de pe internet: , youtube.com, dailymotion.com, video.yahoo.com şi altele...
Noi nu găzduim sau uplodam nici un fişier video, media şi nu suntem responsabili pentru acurateţe, copyright, legalitate, decenţă sau alt aspect ce ar putea conţine pagina noastră. Daca aveti orice problemă legală va rugăm contactati site-urile care hosteaza aceste fisiere.

Pagina noastră nu gazduieste nici un film, noi doar căutam şi colecţionam filme de pe internet. Scopul nostru este promovarea filmului românesc. Filmul românesc trebuie să ajungă în casele tuturor românilor!

free counters