Occident (2002)


Occident este o comedie depre noi, despre ce ni se intampla, o privire ironic-amara asupra situatiilor uneori hazlii, alteori ridicole si de cele mai multe ori fara solutie in care ne arunca viata in Romania de azi. In aceeasi masura, Occident e si o poveste despre intamplare, despre coincidente, despre surprize si despre timp. Occident impleteste trei istorii diferite care se petrec in aceeasi saptamana, cu personaje ale caror trasee in viata se intretaie, se suprapun si se conditioneaza, cel mai adesea mai presus de vointa lor. Personajele care sunt principale intr-una dintre povestiri devin secundare in celelalte. Anumite secvente se reiau de-a lungul filmului si aduc de fiecare data alte amanunte care pun intr-o lumina diferita intamplarile pe care le-am vazut. Nu exista un singur final echivoc, prima povestire se opreste in fiecare dintre cele trei parti ale filmului intr-un alt moment ce sugereaza solutii radical diferite pentru personaje.

Regie: Cristian Mungiu
Distributie: Alexandru Papadopol
7 Responses
  1. tyby1 Says:

    cea mai buna comedie romaneasca din toate timpurile am ras cu lacrimi


  2. Ioana Radu Says:

    "- Ce face ursul pe balcon?
    - Fumeaza!"
    :))

    Bun film.


  3. Anonim Says:

    Foarte tare, astia au decit un singur actor in distributie, rusineeeeeeee.....


  4. Anonim Says:

    Fara nici un dubiu, nu numai cea mai buna comedie romaneasca a tuturor timpurilor, dar si cel mai bun FILM romanesc al tuturor timpurilor!


  5. Anonim Says:

    Emingatia e pt.oamenii puternici cu bolls intre picioare.Am cunoscut multii care au plecat pe vremea reg.comuni.Dar looserii astia, cu usile deschise nu au curaj,ma mira ca cineva a platit sa faceti,o drama la scara nationala.Am avut curaj si am resit pe deplin,iar acum la pensie am venit acasa.Dupa doua sapt.am gasit serv.chear daca nu vorbeam limba.Am fost hotarit sa plec.Nu inteleg cum o considerati voi o comedie ca e de prost gust.Cred ca aveti pb. de gindire.Mungiule daca vrei idei de scenarii bune cauta-ma.Scrie-mi tot la acceast pagina.


  6. darius Says:

    -e un film bun!,...asa multa comedie,eu nu cred ca e...,doar daca consideram viata "o comedie".E gandirea tipica romanesca din acea vreme... Sper ca in ziua de azi, e ceva mai bine!


  7. Anonim Says:

    In opinia mea subiectiva acst film este slabut cu actori second hand majoritatea , care joaca in serialele alea imbecile de la pro tv si fara substanta ca majoritatea filmelor de dupa 1990 cu unele faze chiar penibile !Daca si asta e un film de alitate atunci chiar ma las de cinematografie !


Caută filme romanesti

Actiune (15) Aventuri (37) Comedie (69) Crima (9) Documentar (28) Drama (82) Film istoric (26) Muzical (2) Pentru copii (13) Scurt metraj (15)
Cinemaromanesc.blogspot.com este absolut legal şi contine doar linkuri către alte site-uri de pe internet: , youtube.com, dailymotion.com, video.yahoo.com şi altele...
Noi nu găzduim sau uplodam nici un fişier video, media şi nu suntem responsabili pentru acurateţe, copyright, legalitate, decenţă sau alt aspect ce ar putea conţine pagina noastră. Daca aveti orice problemă legală va rugăm contactati site-urile care hosteaza aceste fisiere.

Pagina noastră nu gazduieste nici un film, noi doar căutam şi colecţionam filme de pe internet. Scopul nostru este promovarea filmului românesc. Filmul românesc trebuie să ajungă în casele tuturor românilor!

free counters