Maria Mirabela (1981)


Regia
Ion Popescu-Gopo, Natalia Bodiul

Cu
Medeea Marinescu, Gilda Manolescu

Gen
Fantastic, Muzical

Durata
69 minute

Premiera in Romania
1981

Doua fetite sunt antrenate intr-o calatorie fantastica in care vor intalni zane, licurici, broscute, omizi si vor trai numeroase aventuri.

Filmul are secvente cu desene animate. Maria Mirabela este primul film romanesc in care maestrul Gopo reuseste sa captiveze publicul spectator tanar si adult, cu efectele sale combinatorice intre jocul viu al actorilor si desenul animat.
3 Responses
  1. sorina Says:

    minunat film! am 40 de ani, dar si acuma ma uit cu placere la el. pacat ca nu sunt filmele romanesti traduse in mai multe limbi straine si vandute si in alte tari rin europa. europa ar putea descoperi o alta fata a romaniei!


  2. Un film foarte frumos! Filme ca Maria Mirabela si Veronica le revad intotdeauna cu mare placere :)
    Felicitari pentru blog!


  3. Albinuța64 Says:

    eu am 47 de ani! si cu cat ma uit mai mult cu atat imi dau seama ca Romania a avut ,si din fericire inca mai are artisti adevarati. Sunt fericita ca am trait in acelasi spatiu si in acelasi timp cu ei si-mi doresc sa pot sa-i transmit si copilul meu stiinta de-a se bucura de un film ca acesta! O simbioză perfectă între sunet,culoare şi cuvânt! Vă mulţumim pentru postări. Nu mă mai satur să privesc şi să ascult!


Caută filme romanesti

Actiune (15) Aventuri (37) Comedie (69) Crima (9) Documentar (28) Drama (82) Film istoric (26) Muzical (2) Pentru copii (13) Scurt metraj (15)
Cinemaromanesc.blogspot.com este absolut legal şi contine doar linkuri către alte site-uri de pe internet: , youtube.com, dailymotion.com, video.yahoo.com şi altele...
Noi nu găzduim sau uplodam nici un fişier video, media şi nu suntem responsabili pentru acurateţe, copyright, legalitate, decenţă sau alt aspect ce ar putea conţine pagina noastră. Daca aveti orice problemă legală va rugăm contactati site-urile care hosteaza aceste fisiere.

Pagina noastră nu gazduieste nici un film, noi doar căutam şi colecţionam filme de pe internet. Scopul nostru este promovarea filmului românesc. Filmul românesc trebuie să ajungă în casele tuturor românilor!

free counters