Gadjo dilo (1997)


Film regizat de Tony Gatlif si dupa un scenariul creat tot de acesta in 1997 , detinatorul a 13 medalii de aur si 6 nominalizari la Festivalurile de profil, filmul , o coproductie franco-romana, realizata in SUA descrie povestea unui francez, Stephane ( Romain Duris ) ce vine in Romania, in zona Ardealului in cautarea unei interprete de muzica lautareasca - Nora Luca. 

Francezul care nu vorbeste deloc romaneste rataceste printr-un sat tiganesc, satul Cretulesti. Acolo cunoaste frumusetea vietii nomade, dar si greutatile acesteia. In comunitatea tiganeasca francezul comunica cu Izidor (Izidor Serban ) si Sabina (Rona Hartner)si inregistreaza casete, isi face notite despre muzica tiganeasca. Participa la mai multe reprezentatii ale artistilor din aceasta lume bizara pe care filmul o vrea sa o descrie....
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Bulearca.ro - Personal development from A to Z!! Success for all, business success, Relaxing Media, Autocontrol, Psychology, Marketing, Management, Horoscope, Astrology, Zodiac Compatibility, Funny Pictures, Funny Videos, Viral, Blogger, Vlog, Youtuber, Tutorials, Wallpaper,Wellness, Makeup, Beauty, Flower shop, Coffee Shop, Love true, Sex life, Lifestyle, Horoscope Love
    Sursa: www.bulearca.ro


  2. lilian nikky Says:

    Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.


Caută filme romanesti

Actiune (15) Aventuri (37) Comedie (69) Crima (9) Documentar (28) Drama (82) Film istoric (26) Muzical (2) Pentru copii (13) Scurt metraj (15)
Cinemaromanesc.blogspot.com este absolut legal şi contine doar linkuri către alte site-uri de pe internet: , youtube.com, dailymotion.com, video.yahoo.com şi altele...
Noi nu găzduim sau uplodam nici un fişier video, media şi nu suntem responsabili pentru acurateţe, copyright, legalitate, decenţă sau alt aspect ce ar putea conţine pagina noastră. Daca aveti orice problemă legală va rugăm contactati site-urile care hosteaza aceste fisiere.

Pagina noastră nu gazduieste nici un film, noi doar căutam şi colecţionam filme de pe internet. Scopul nostru este promovarea filmului românesc. Filmul românesc trebuie să ajungă în casele tuturor românilor!

free counters