Binecuvantata fii inchisoare (2002)




Partea 2-a




A castigat 2 premii si a avut o nominalizare la Festivalul de Film din Montreal din 2003. Deaseamenea a castigat Premiul Uniunii Cinematografistilor Romani in 2003. Este primul film romanesc care arata calvarul, chinurile si umilintele la care au fost supuse detinutele politice din оnchisorile comuniste din Romania.

Regie: Nicolae Margineanu
Distributie: Maria Ploae,Dorina Lazar, Ecaterina Nazarie, Victoria Cocias, Maria Rotaru, Iulia Lazar, Romanita Ionescu
19 Responses
  1. Lia Comsa Says:

    Superb film, de un tragism inimaginabil !!!Excelenta interpreta Maria Ploae, pacat c-a fost uitata-n ultima perioada. Mi-ar placea s-o vad mai des ...
    Felicitari !!!



  2. Anonim Says:

    Liberi fiind in realitate suntem robi lumii acesteia cu toate placerile ei. Liberi fiind sa-L slovim pe Dumnezeu în fiecare ceas din zi şi din noapte, să-i contemplăm natura si sa ii aducem căntări in Sfânta Lui Casa ne robim, ne intemnitam in eurile proprii care fereces slavirile si rugaciunile sa sboare curat catre Tronuol ceresc, liberii fiind alegem închisoarea duhovniceasca din lasitate pt a luota cu duhul acestei lumii. Slava Lui Dumnezeu care a intarit sufletul acelor detinute pentru care inchisoarea a devenit deplina libertate si bucurie Divina.


  3. Anonim Says:

    Acest film de a carui existenta, spre rusinea mea, nu stiam, ar trebui aratat in fiecari zi acelei majoritati de imbecili de romani care in 1990 au ras si au batjocorit numele si persoana lui Coposu, preferand sleatca de nenorociti, de borfasi de drept comun ai lui Iliescu, Brucan si alti nemernici ai neamului!Pacat!Pacat ! Nici dupa 20 de ani romanii nu s-au desteptat ci s-au prostit si mai mult .Personal am fost uimit cand marele Tutea declara la televizor, dezamagit de poporul roman,: Ma pis pe poporul roman! dar avea dreptate, pentru ca astfel de tragedii, cu miile, cu zecile de mii, au fost trecute sub tacere, sterse cu buretele dupa asa zisa revolutie si eliberare din decembrie 89.Rusine romanilor ca ati uitat,ca, mai bine, nici n-ati vrut sa stiti.Felicitari cehilor care au avut un presedinte (Dumnezeu sa-l odihneasca!)care atrecut prin acest calvar inuman si degradant. Bineinteles ca cu un astfel de presedinte nu puteau exista pe harta Romaniei nici Hrebenciuc, nici Mischie, nici Vanghelie si alti maimutoi si rebuturi ale creatiei divine.Pacat si rusine, de trei ori rusine pentru ca s-a ajuns aici§


  4. Unknown Says:

    Spre rusinea mea nu am stiut despre acest film. Ma doare istoria ignorantei mele si a semenilor mei, incerc acum in ceas de amurg al vietii sa inteleg, sa oblojesc si sa curat ranile sufletului deschise odata cu deschiderea ochilor.Atit cit pot eu in raza mea de actiune ma stradui sa dau oamenilor cuvintul bun si iubirea de sine, respectul si onoarea pentru lumea asta atit de neomogena. Cinste celor care s-au aplecat peste intimplarile din inchisori si au faurit o fereastra catre meditatie.


  5. Ion Says:

    Da,sunt tot mai convins ca ne meritam soarta... si ca nu ne vom trezi niciodata din prostia in care ne scaldam de zeci de ani! Halal popor,mizerabila natie! Astia suntem si mi-e rusine ca m-am nascut roman!!!


  6. Anonim Says:

    este un film extraordinar ... si pacatosi suntem noi ca uitam prin ce am trecut cu totii ... pacatosi suntem ca ne'am uitat mortii si nu ne invatam copiii prin ce a trecut poporul roman


  7. simirad catalin Says:

    din pacate il descoperm pehristos numai in momente de cumpana este trist ca nu stim a pretuim ideile celorde lnga noi iar teama de credinta ne ineaca in morcila acatelor cred in cea ce sa intmplat


  8. marian Says:

    cinste adevaratilor eroi . Pacat ca poporul Roman a uitat ,pacat de toti ce au murit prin puscariile comuniste si au fost uitati de acesti ingrati ce sunt acum , pacat de revolutie , pacat de poporul Roman dar isi merita soarta . Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe adevaratii Romani care nu mai sunt


  9. Anonim Says:

    de ce nu-l vedem si pe micul ecran???


  10. Anonim Says:

    CINSTE MARTIRILOR NEAMULUI ROMANESC!...credeti ca dupa atatia ani de nivelare sufleteasca plina de barbarie, este usor sa uiti?...DA, pentru ca programul calailor ROMANIEI este mult mai rafinat astazi!
    Uitati-va in jurul nostru: suntem frunze-n vant trecatoare si ne negam neamul pe unde apucam...asa e, ne-au compromis "iubirea aproapelui" pentru vecie!

    Fie ca suntem ramasi in tara sau plecati in lumea larga, reusim sa ne integram perfect in angrenajele anti-Romanismului.

    Cele cateva minti stralucite si lucide scapate din puscariile comuniste si care au ramas acasa, sunt etichetate in tot felul...da, cateva-extrem de putine.

    Pentru majoritatea cealalta, nu au existat decat compromisurile si "ruleta ruseasca" cu instinctele de conservare.

    Nevrednice vremuri traim din nou!

    Geo-un "nascut la comanda"


  11. Anonim Says:

    Am descoperit acest film in toamna lui 2010!
    Locuiesc in Statele Unite, iar sotul meu e american. Va rog din suflet, cunoasteti un site unde pot sa vad acest film subtitrat in engleza? Engleza mea nu e foarte buna pt a traduce acest film si nu vreau sa-i intunec in nici un fel calitatea! Va rog sa ma anuntati! Multumesc


  12. AV Says:

    CU SFINTII ODIHNESTE CRISTOASE SUFLETELE ROBILOR ADORMITILOR TAI,ODIHNESTE-I UNDE NU-I INTRISTARE NU-I LACRIMA SI NU-I SUSPIN CI DOAR VIATA FARA DE SFIRSIT.....


  13. Anonim Says:

    Un film romanesc extraordinar de bun,actrita Maria Ploae deosebita!


  14. IONUT TUDORACHE Says:

    frumos film mia placut si stiu ce inseamna inchisoarea...totul e sa ai credinta in dumnezeu si le doresc tuturor ce sunt inchisi liberare usoara si cat mai repede cu mult respect celor ce mainteleg Ionut din galati


  15. Anonim Says:

    Un film exceptional si extrem de emotionant de existenta caruia nu am stiut pana acum! Am plans cand l-am vazut, nu stiam de ororile traite de femei in inchisorile comuniste. Inainte de vedea acest film nu ii aveam deloc la inima pe comunisti, acum simt ca ii urasc de-a dreptul. Clica neo-comunista de dupa '89 care s-a instalat la conducerea Romaniei si care este perpetuata si azi sub diverse nume care contin termeni 'democratici', nu a facut altceva decat sa continue ororile pe care le prezinta acest film deosebit, sub amprenta iluzorie a democratiei.Acest film trebuie promovat in Romania, macar cat a fost promovat 4,3,2...Aici este drama adevarata a femeii romance curajoase.


  16. Anonim Says:

    acest film se poate viziona pe netflix subtitrat in limba engleza


  17. Anonim Says:

    În ceruri se aprind lumini / Plutește Duhul Sfânt / Sus cânta-n coruri serafimi / Dau pacea pe pământ // Al Tatălui nume slăvim / Prin Fiu ne mântuim / Și-n Sfântul Duh noi ne sfințim / Amin. Amin. Amin // Supus mă-mpărtășesc acum / Din harul Tău divin / Ajută-mă să fiu mai bun / Eu viața ți-o închin. //Al Tatălui nume slăvim / Prin Fiu ne mântuim / Și-n Sfântul Duh noi ne sfințim / Amin. Amin. Amin. (VALERIU HIU - FOST DEȚINUT POLITIC(1935-1963)).


  18. Anonim Says:

    DANA spunea "Spre rusinea mea nu am stiut despre acest film." Nu cred ca trebuie sa-ti fie rusine. Eu abia acum l-am vazut 20.01.2013 si tot astazi am aflat de existenta lui. Intrebarea mea de ce pana acum nu am putut afla. Nu tin minte sa fi fost difuzat in Romania. Rusine trebuie sa ne fie la toti Romanii pentru ca astazi exista suficient de multi bipezi cu cetatenie Romana care se poarta precum acei tortionari. Ba inca simt si placere. NU ASTIA SUNT ROMANII PE CARE I-AM VRUT IN '89. SI E UNUL DIN MOTIVELE PENTRU CARE, CAT TIMP AM FOST SOFER PE COMUNITATE MI-A FOST RUSINE DE ROMANIA SI DE FAPTUL CA SUNT ROMAN. DUPA FILMUL ASTA MI-AM REVENIT PUTIN. catalinro


Caută filme romanesti

Actiune (15) Aventuri (37) Comedie (69) Crima (9) Documentar (28) Drama (82) Film istoric (26) Muzical (2) Pentru copii (13) Scurt metraj (15)
Cinemaromanesc.blogspot.com este absolut legal şi contine doar linkuri către alte site-uri de pe internet: , youtube.com, dailymotion.com, video.yahoo.com şi altele...
Noi nu găzduim sau uplodam nici un fişier video, media şi nu suntem responsabili pentru acurateţe, copyright, legalitate, decenţă sau alt aspect ce ar putea conţine pagina noastră. Daca aveti orice problemă legală va rugăm contactati site-urile care hosteaza aceste fisiere.

Pagina noastră nu gazduieste nici un film, noi doar căutam şi colecţionam filme de pe internet. Scopul nostru este promovarea filmului românesc. Filmul românesc trebuie să ajungă în casele tuturor românilor!

free counters